FAQ
Her finder du spørgsmål og svar vedr. abonnement
Spørgsmål & Svar
Du kan tegne et abonnement på magasinet ved at trykke her
Dit abonnement vil være aktivt med det samme. Du vil modtage en bekræftelsesmail kort efter din bestilling.
Ønsker du at bestille et udelukkende digitalt abonnement, kan du gøre det ved at trykke her.
Ja. Det kræver dog, at du har tilknyttet din mailadresse til abonnementet i vores system for at kunne logge ind og få fuld adgang til alle låste artikler.
Se hvordan du tilknytter din mailadresse i spørgsmål 4.
Det kræver et abonnement at få adgang til de låste artikler på danskekommuner.dk.
Har du ikke et abonnement, kan du oprette et digitalt abonnement her eller abonnement på magasinet (inkl. digital adgang) her.
Har du tilknyttet din mailadresse til dit abonnement i vores system og har du glemt din adgangskode, kan du altid benytte glemt adgangskode-funktionen på loginsiden. Her kan du lave en ny personlig adgangskode.
Du kan logge ind i selvbetjeningen, og se hvilke oplysninger, vi har registeret på dig.
Her kan du tilknytte eller ændre din mailadresse.
Du skal bruge dit abonnementsnummer og dit postnummer.
Du kan også kontakte abonnementsafdelingen på 3370 3702 eller abonnement@kl.dk.
Du kan finde abonnementsnummeret på bagsiden af magasinet, din faktura eller din bekræftelsesmail, som du modtog, da du tegnede abonnementet.
Du har dog ikke brug for dit abonnementsnummer, hvis du har en mailadresse tilknyttet til dit abonnement.
Ja, du kan logge ind i vores selvbetjening.
Her kan du rette dit navn, adresse og mail, se hvilket abonnement, du har, hvornår du sidst har betalt, eller om du f.eks. har en udestående faktura.
Langt de fleste kommuner har et kommuneabonnement.
Et kommuneabonnement giver alle medarbejdere på kommunens netværk ubegrænset adgang til alt på hjemmesiden samt adgang til vores app, hvor magasinet kan læses.
Bliver du mødt af krav om login, så er det enten, fordi kommunen ikke har et kommuneabonnement, eller du ikke er på kommunens netværk.
Kontakt vores abonnementsafdeling på 3370 3702 - så kan vi se, om der eksisterer et aktivt abonnement og dermed oplyse et login, som du kan bruge, når du ikke er på kommunens netværk, samt i vores app.
Du kan opsige dit abonnement via selvbetjeningen. Vær dog opmærksom på, at du i selvbetjeningen kun kan opsige til udløb – ikke pr. dags dato.
Du kan også opsige dit abonnement ved at sende en mail til abonnement@kl.dk.
Oplys venligst navn og adresse på modtageren og hvis muligt abonnementsnummer eller fakturanummer på seneste faktura.
Vi kan stoppe leveringen af magasinet med dags varsel, men jf. vores betingelser refunderer vi ikke ved opsigelse før udløb.
Alle abonnementsperioder løber året ud. Dvs. at du faktureres fra den dato, du tegner abonnementet og resten af indeværende år. Dit abonnement fornyes automatisk ved periodens udløb, og du faktureres herefter for et år ad gangen i starten af hver nye abonnementsperiode.
Ja. Vi udsender dagligt et nyhedsbrev. Nyhedsbrevet indeholder nyheder, baggrundsartikler, inspiration og perspektiver, som kun er at finde vores på hjemmeside samt artikler fra magasinet.
Du kan tilmelde dig her.
Ja. I App Store og Google Play finder du vores app Danske Kommuner.
Den er gratis at downloade, men kræver et abonnement for at kunne logge ind og læse magasinerne.
Kontakt vores abonnementsafdeling
Ønsker du telefonisk kontakt til abonnementsafdelingen skal du ringe på
3370 3702
Åbningstiderne er:
Mandag, tirsdag og torsdag klokken 10 - 12 samt onsdag 12 - 14. Fredag er telefonen lukket.
Du kan også sende en mail til abonnement@kl.dk
Vi holder dog lukket i skolernes ferieperiode (uge 7, 27-32, 42 samt 52)