Abonnementsbetingelser
Her finder ud Danske Kommuners abonnementsbetingelser, information om manglende levering og link til selvbetjeningen
Betingelser
En abonnementsperiode på Magasinet Danske Kommuner er fra den dato det oprettes og året ud. Ved udløb af abonnementsperioden forlænges abonnementet automatisk med en periode svarende til den foregående og fortsætter på samme måde indtil det opsiges skriftligt.
Abonnementet ska altid opsiges skriftligt ved mail til abonnement@kl.dk
Opsigelse kan altid ske frem til udløbet af den indeværende abonnementsperiode. Du kan godt stoppe din levering med det samme, men der refunderes ikke penge, hvis abonnementet opsiges før den betalte periodes udløb.
Manglende levering
Mangler du at modtage et eller flere af dine magasiner. Skal skal du sende en mail til abonnement@kl.dk. Oplys dit abonnementsnummer, leveringsadresse samt hvilke numre du mangler at modtage.
Skriv også dine kontaktoplysninger, så vi kan kontakte dig ved flere spørgsmål.
På bagsiden af magasinet, finder du abonnementsnummer samt leveringsadresse.
Selvbetjening
Du kan logge ind i vores selvbetjening og se dine oplysninger.
Du har også mulighed for at ændre i din leverings- eller betaleradresse, tilknytte din mailadresse, skifte din adgangskode eller opsige dit abonnement til udløb, altså ikke pr. dags dato. Se opsigelsesbetingelserne længere oppe på siden.
Bemærk, at du kun kan logge ind med din mailadresse, hvis den er tilknyttet, ellers skal du bruge dit abonnementsnummer/abonnent-id, som du kan finde bag på magasinet (se vejledning længere oppe siden).
Gå til selvbetjening
Kontakt vores abonnementsafdeling
Ønsker du telefonisk kontakt til abonnementsafdelingen skal du ringe på
3370 3702
Åbningstiderne er:
Mandag, tirsdag og torsdag klokken 10 - 12 samt onsdag 12 - 14. Fredag er telefonen lukket.
Du kan også sende en mail til abonnement@kl.dk
Vi holder dog lukket i skolernes ferieperiode (uge 7, 27-32, 42 samt 52)