Ledelse

Nu skal Hugo skrive om ledelse

Der har været en tendens til at spare og rationalisere ved at fjerne en masse ledere. Det er måske en forståelig tankegang, men den duer ikke, for i en kompleks hverdag er der brug for god daglig ledelse. Sådan siger Hørsholms afgående topchef, Hugo Pedersen, 66 år.

Foto: Carsten Snejbjerg
07. 06. 2018 - kl. 08:00
Tekst af Sidsel Boye

De seneste 10 år har Hugo Pedersen været meget optaget af at udvikle byrum og bruge kommunale kvadratmeter fornuftigt. Den interesse regner han fortsat med at forfølge, når han efter planen stopper som kommunaldirektør i Hørsholm i slutningen af juni.

Skal han komme med et eksempel på et aktuelt udviklingsinitiativ, ligger det lige for at nævne rådhuset, hvor hans kontor har ligget de seneste godt fire år.