Ledelse

Kommunaldirektør på et børnevenligt rådhus

Helsingørs kommunaldirektør, Stine Johansen, føler sig privilegeret ved at skulle arbejde sammen med endnu en borgmester i et barselsvikariat. Og barselsvikarerne synes, at de sender et godt signal og selv får en god ballast.

Kommunaldirektør Stine Johansen er glad for at være på en arbejdsplads, hvor det er muligt at få børn og få det hele til at fungere. Også på niveauet for topledelse. Foto: Helsingør Kommune
08. 11. 2018 - kl. 08:00
Tekst af Sidsel Boye

Helsingørs kommunaldirektør, Stine Johansen, nærmest lyser af glæde, når hun skal fortælle om, hvordan det er at sende sin borgmester på barsel. For anden gang.

Og glæden hænger først og fremmest sammen med en grundlæggende stolthed over at opleve den højgravide Benedikte Kiær (K) håndtere et vigtigt job med sikker hånd.