Byråd

Jeg var klar til at aflevere nøglerne

Udsigten til et millionstort hul i kommunekassen slog benene væk under Frederikshavns borgmester, Birgit S. Hansen, og fik hende til at overveje, om hun skulle kaste håndklædet i ringen. Hendes ambitioner på kommunens vegne fik gejsten til at komme tilbage.

Phd. studerende William Juel og robotprofessor Norbert Krüger tester SMOOTH-robotten, der skal være færdigudviklet om et par år. Herefter skulle den gerne rulle ud i den danske plejesektor. Foto: Hung Tien Vu
07. 02. 2019 - kl. 08:00
Tekst af Jon Kirketerp Jørgensen

– Jeg fik fysiske symptomer. Blodet løb fra hovedet, og jeg tænkte; det her kan vi ikke. Jeg kan ikke fortsætte med det.