Ledelse
Dagtilbud

God ledelse giver ekstra hænder

Minimumsnormeringer er på alles læber, efter at regeringen og dens støttepartier for få uger siden landede en aftale, som skal sikre flere voksne i institutionerne. Jammerbugt er en af de kommuner, hvor normeringen er dårligst, men her er god ledelse vejen til bedre normering og øget kvalitet.

19. 12. 2019 - kl. 08:00
Tekst af Sidsel Boye

Hvis forældre er meget omhyggelige med at give daginstitutionen besked om, hvornår deres børn holder juleferie, så er de med til at sikre deres børn den bedst mulige normering i hverdagen.

Sådan siger Karen-Marie Corneliussen, som er leder for tre børnehuse med i alt 190 børn og 50 voksne i Jammerbugt Kommune.