Psykiatri
Sundhed

Ministeren sætter pris på veteranindsats

For at skærpe opmærksomheden om kommunernes veteranindsats har forsvarsminister Trine Bramsen (S) lanceret prisen ”Årets Veterankommune”. Det er kommunen, der først møder de veteraner, der har brug for hjælp, påpeger forsvarsministeren.

24. 06. 2021 - kl. 08:00
Tekst af Thomas Kokholm

Forsvarsminister Trine Bramsen (S) tog den 21. maj til Helsingør for at lancere den nye pris ”Årets Veterankommune”.

– Helsingør er en af de kommuner, der har sagt, at de altid er klar med en hjælpende hånd til veteraner, der har brug for det. Her har man gjort det til et anliggende for byrådet – en politisk prioritering, forklarer Trine Bramsen.