Byråd
Navne
Kommunalvalg

Borgmester tager en pose erfaringer med fra Brugsen

I 15 år har Michael Stegger (S) været leder i Coop. Fra 1. januar skal han være borgmester i Syddjurs, og han mener, den relation, han har haft med kunderne i Brugsen, vil gavne ham som borgmester.

Foto: Bo Amstrup
21. 12. 2021 - kl. 08:00
Tekst af Anna Törnqvist Jensen, antj@kl.dk

Allerede i september sagde Michael Stegger (S) farvel til sit job i SuperBrugsen Solbjerg, hvor han både har været elev, og som han vendte tilbage til i starten af 2020. Han ville nemlig hellige sig valgkampen, og målet var klart: Han ville være borgmester. I november lykkedes det. Michael Stegger sikrede sig borgmesterkæden, og han kan fra 1. januar kalde sig borgmester i Syddjurs Kommune på trods af, han kun har siddet i én valgperiode.