Navne
Byråd

Borgmesteren, der byggede en by

Udfordringer er der fortsat nok af i Ishøj, hvor hver anden indbygger inden for få år vil have udenlandske rødder. Alligevel mener afgående borgmester Ole Bjørstorp (Ishøjlisten) ikke, at man fra kommunens side skulle have gjort noget anderledes.

Ishøj IF har givet vestegnskommunen noget nyt at stå sammen om. Spillerne har mange nationaliteter, og temperamentet kan godt løbe af med dem. Men kampene er underholdende, siger Ole Bjørstorp. Foto: Niels Christian Vilmann/Ritzau Scanpix
21. 12. 2021 - kl. 08:00
Tekst af Mads Brandsen

Det er næppe mange borgmestre forundt at have været med til at planlægge så godt som alle byggerierne i selve kommunen.