Navne
Byråd

Ingen grund til at gå i ­brædderne

Når man som John Brædder (Guldborgsundlisten) har været underdog, hver gang det er lykkedes at blive borgmester, bliver man ikke helt slået ud, når det glipper. Selv om han godt kunne have været en uheldig sag foruden, ville han ikke have gjort noget anderledes, siger han.

John Brædder skal til at vænne sig til at sidde i opposition. Noget, Guldborgsundlisten ikke tidligere har prøvet. Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix
21. 12. 2021 - kl. 08:00
Tekst af Mads Brandsen

Både oddssætterne hos Danske Spil og overtegnede havde forud for kommunalvalget udråbt John Brædder (Guldborgsundlisten) som favorit til at generobre borgmesterposten i Guldborgsund.