Ledelse
KL
Valg

Jeg er født med et Duracell-batteri i. Når det først er tændt, så kører det

Over 1.600 deltagere var samlet til Kommunalpolitisk Topmøde i midten af marts. For Kalundborgs borgmester Martin Damm (V) var det dog ikke kun gensynsglæden, der fyldte, ved det første fysiske topmøde i tre år. Det var nemlig også på topmødet, at han blev genvalgt som formand for KL.

Foto: Lars Horn/Baghuset

05. 05. 2022 - kl. 08:38
Tekst af Anna Törnqvist Jensen, antj@kl.dk

16. marts 2022

11.32

Jeg ankommer til Aalborg. Jeg er kørt i bil, for der er ingen fly der, hvor jeg bor. Jeg får mit værelse, og inden jeg går op, får jeg en god snak med receptionisten, og hun er, ligesom jeg, glad for at være i gang igen.

12.28

Jeg har fået mit værelse, og jeg skal til formøde med direktionen i KL og Jacob Bundsgaard. Vi får også noget frokost, inden næste punkt på dagsordenen er gruppemøder forud for bestyrelsesmøde med den afgående bestyrelse klokken 14.30.