Ældre

Vi skal være endnu dygtigere til at lukke medierne ind i varmen

Foto: Colourbox

08. 12. 2022 - kl. 08:00
Tekst af Admin User, umbraco@cabana.dk

Mit ønske som politisk ansvarlig for sundhed og omsorg i Aarhus Kommune har været, at vi skal være ekstra dygtige til at lukke medierne ind i varmen. Vi skal fortælle om den rejse, vi har været på, og vi vil rigtig gerne være transparente. Derfor bruger vi meget tid på at tale om tillid og åbenhed.

Da TV 2 henvendte sig med et ønske om at lave en opfølgning fra Kongsgården, som de havde lavet en dokumentar om to år tidligere, sagde vi derfor: ”Kom endelig med kameraer og journalister. Vi har ikke noget at skjule,” og vi kunne konstatere, at det endte med at blive en god og balanceret historie.