Stem med – igen
For andet kommunalvalg i træk står KL bag en landsdækkende kampagne, som skal understøtte valgdeltagelsen.
Foto: Lars Krabbe/Jyllands-Posten/Ritzau Scanpix
”Hvad går du ind for?” lyder budskabet, som den danske befolkning lige nu kan støde på rundtomkring i de danske kommuner.
Budskabet er en del af kampagnen ”Stem med”, som KL for andet kommunalvalg i træk står bag. Med kampagnen har kommunerne fået adgang til en større værktøjskasse i form af blandt andet film, plakater, bannere og klistermærker med det formål at gøre den danske befolkning opmærksom på, at de skal stemme med den 18. november. Og den har alle 98 kommuner valgt at gøre brug af.
– ”Stem med” er faktisk i al sin enkelhed en genial kampagneoverskrift. Valg handler frem for alt om, at man skal stemme. Man skal stemme med for at have indflydelse på sit eget liv og på sin hverdag, siger Ida Thuesen Nielsen, kommunikationschef og vicedirektør i KL, og fortsætter:
Log ind
For at kunne læse denne artikel, kræver det at du har et abonnement. Hvis du ikke har et abonnement, kan du tegne et her.
Har du glemt din adgangskode, kan du ændre den her