Samme syn på skolereformen efter tre år
Elever, forældre, lærere og andre skolefolk har nogenlunde samme syn på skolereformen og dens virkninger i dag som for tre år siden. Det viser VIVEs evalueringer af reformen. I lyset af reformen bør man være særligt opmærksom på blandt andet de sårbare elever og brugen af motion og bevægelse.

Elever, forældre, lærere og andre skolefolk har nogenlunde samme syn på skolereformen og dens virkninger i dag som for tre år siden.
Oplevelserne af skolereformen har ikke ændret sig det store i 2017, i forhold til da reformen blev sat i gang i 2014. Det er den overordnede konklusion fra fem nye rapporter, som ser på, hvordan lærere, pædagoger, elever, forældre, skoleledere og skolebestyrelser oplever, at reformen påvirker hverdagen i og omkring skolen.
Log ind
For at kunne læse denne artikel, kræver det at du har et abonnement. Hvis du ikke har et abonnement, kan du tegne et her.
Har du glemt din adgangskode, kan du ændre den her