Den Digitale Hotline udvider med seks nye kommuner
Fra i går kunne Den Digitale Hotline hjælpe endnu flere borgere. Fra årsskiftet indgik seks sjællandske kommuner i det virtuelle kontaktcenter.

Egedal, Roskilde, Halsnæs, Furesø, Fredensborg og Holbæk bliver en del af det tværkommunale samarbejde Den Digitale Hotline – i daglig tale DDH. Dermed består DDH nu af 36 kommuner fra alle landets regioner med undtagelse af Syddanmark.
For borgerne i de nye kommuner, såvel som i de kommuner, der indtil nu har samarbejdet om DDH, betyder samarbejdet en større tilgængelighed, da borgerne kan ringe og få hjælp ud over almindelig åbningstid. For kommunerne er udvidelsen af DDH en styrkelse af det kommunale samarbejde om at servicere borgere per telefon og dermed lig med større effektivitet og bedre udnyttelse af ressourcerne. På Den Digitale Hotline kan borgerne få hjælp til digital selvbetjening og generel vejledning mandag til torsdag 8-20, fredag 8-16 og søndag 16-20.
Log ind
For at kunne læse denne artikel, kræver det at du har et abonnement. Hvis du ikke har et abonnement, kan du tegne et her.
Har du glemt din adgangskode, kan du ændre den her