Gå til hovedindhold
Turisme

Lolland-Falsters gastronomi skal promoveres

Et ny turismesamarbejde skal sikre, at mindre turismeaktører på Lolland-Falster i samlet flok kan gøre opmærksom på autentiske og unikke oplevelser.

Et nyt turismesamarbejde har set dagens lys på Lolland-Falster. Det skal promovere alle de særlige oplevelser, der gør Lolland-Falster værd at rejse efter. Foto: Knuthenlund
13. 03. 2018 - kl. 10:37
Tekst af Tom Ekeroth

Et nyt turismesamarbejde vil promovere de eksklusive, særlige og i vidt omfang ukendte oplevelser på Lolland-Falster. For eksempel gastronomi.

Den nye konstellation består af rederiet Færgen, Lolland Kommune, Guldborgsund Kommune, Business Lolland-Falster og Lolland Turistråd sammen med en række små og mellemstore turismeaktører på Lolland-Falster. Ifølge Færgens salgs- og marketingchef Lindy Kjøller har det nye samarbejde vide perspektiver:

Log ind

For at kunne læse denne artikel, kræver det at du har et abonnement. Hvis du ikke har et abonnement, kan du tegne et her.

Har du glemt din adgangskode, kan du ændre den her