Ledelse
Navne

Aabenraa får ny chef i nyoprettet afdeling

Helle Malene Kjølsen Olsen bliver ny chef for erhverv og bæredygtighed i Aabenraa Kommune.

Privatfoto

01. 04. 2022 - kl. 09:32
Tekst af Martin Pedersen, marp@kl.dk

Den 1. maj begynder Helle Malene Kjølsen Olsen som ny chef for erhverv og bæredygtighed i Aabenraa Kommune. Hun kommer fra en stilling som direktør i Business Aabenraa, hvor hun har været siden 2017.

– Jeg glæder mig meget til at begynde arbejdet som afdelingschef for Erhverv & Bæredygtighed i Aabenraa Kommune. Jeg håber, jeg kan bringe min viden fra erhvervslivet ind i det kommunale arbejde, så vi fortsat kan sikre, at Aabenraa Kommune er et attraktivt sted at drive virksomhed. For mig er sammenkoblingen mellem bosætning, bæredygtighed og erhvervsliv vigtig, siger Helle Malene Kjølsen Olsen i en pressemeddelelse fra kommunen.