Navne

Vallensbæk får ny direktør

Kathrine Buhl Møller bliver ny direktør for børn og unge og det tekniske område i Vallensbæk Kommune.

Foto: Vallensbæk Kommune

01. 04. 2022 - kl. 10:34
Tekst af Martin Pedersen, marp@kl.dk

Kathrine Buhl Møller er blevet ansat som ny direktør for børne- og ungeområdet samt det tekniske område i Vallensbæk Kommune. En ny stilling, der er etableret for at udnytte samspillet mellem de to områder.

– Vi er så glade for, at Katrine har takket ja til stillingen som direktør i Vallensbæk Kommune. Vi har kunnet se, at der er mange fordele i helt overordnet at tænke skoler, daginstitutioner og det gode børneliv sammen med det tekniske område. Katrine har den helt rigtige profil til at løfte opgaven, og vi glæder os meget til samarbejdet, siger kommunaldirektør Anette Laustsen i en pressemeddelelse fra Vallensbæk Kommune.