Ledelse
Navne

Holstebro henter direktør i Fredericia

Yelva Bjørnholdt Jensen skifter Fredericia Kommune ud med Holstebro Kommune, hvor hun bliver ny direktør for social og sundhed.

47-årige Yelva Bjørnholdt Jensen er ny direktør i Holstebro Kommune. Foto: Holstebro Kommune.

22. 04. 2022 - kl. 10:32
Tekst af Martin Pedersen, marp@kl.dk

Yelva Bjørnholdt Jensen bliver direktør for social og sundhed i Holstebro Kommune. Hun kommer fra en stilling som direktør for beskæftigelse og velfærd i Fredericia Kommune. Hun tiltræder sin nye stilling den 1. juni.

– Jeg glæder mig til at blive en del af Holstebro Kommune og være med til at løfte social- og sundhedsområdet. Velfærdsområdet står over for nogle store, spændende og vigtige udfordringer, som jeg glæder mig til at være med til at løse. Holstebro er en veldrevet kommune, hvor man har det godt med hinanden, og det glæder jeg mig til at blive en del af, siger Yelva Bjørnholdt Jensen i en pressemeddelelse.