Ledelse
Navne

Middelfart opruster med dagtilbudschef

Annette Friis Andersen bliver Middelfart Kommunes nye og første chef for dagtilbud fra den 1. maj.

Annette Friis Andersen bliver den første i en nyoprettet stilling som chef for dagtilbud. Foto: Middelfart Kommune

22. 04. 2022 - kl. 10:34
Tekst af Martin Pedersen, marp@kl.dk

Annette Friis Andersen bliver ny chef for dagtilbud i Middelfart Kommune fra den 1. maj. Det sker efter at kommunen har opdelt skoler og dagtilbud til to selvstændige områder, og Annette Friis Andersen bliver dermed første chef for området.

Annette Friis Andersen kommer fra et job som forebyggelses- og sundhedschef i Faaborg-Midtfyn Kommune. Hun er uddannet pædagog og har tidligere ledet flere daginstitutioner samt været distriktsleder i et tværfagligt center i Vejle Kommune.