Navne

Ny kommunaldirektør i Fredensborg

Mads Toftegaard tager fra 1. juni skridtet fra direktør til ny kommunaldirektør i Fredensborg Kommune. Det besluttede et enigt byråd mandag aften.

Mads Toftegaard (Billedet) afløser Kim Herlev Jørgensen, der har været Fredensborgs kommunaldirektør i 15 år.

26. 04. 2022 - kl. 09:29
Tekst af Thomas Kokholm

Byrådet i Fredensborg besluttede mandag aften at ansætte Mads Toftegaard som ny kommunaldirektør.

– Mads har på bedste vis fungeret som direktør, økonomichef og centerchef. I hele organisationen og byrådet er der stor tilfredshed med hans indsats, resultater og ledelse. Derfor pegede et enigt ansættelsesudvalg også på Mads som vores nye kommunaldirektør, siger borgmester Thomas Lykke Pedersen (S) i en pressemeddelelse.