Byråd
Navne

Fynsk politiker trækker sig efter sag om nøgenbilleder

Jesper Nielsen (S), der er formand for beskæftigelses- og integrationsudvalget i Nyborg Kommune, træder tilbage.

Jesper Nielsen (S) skulle ifølge Ekstra Bladet have forsøgt at købe nøgenbilleder af en 17-årig pige. Foto: Nyborg Kommune

28. 04. 2022 - kl. 12:21
Tekst af Anna Törnqvist Jensen, antj@kl.dk

Afsløringer af, at Jesper Nielsen (S), der er valgt ind i byrådet i Nyborg, skulle have forsøgt at købe nøgenbilleder af en 17-årig pige, har fået Socialdemokratiet i Nyborg til at reagere og Jesper Nielsen til at trække sig.

I en pressemeddelelse skriver den socialdemokratiske byrådsgruppe i Nyborg, at der har været afholdt et ekstraordinært gruppemøde, hvor eneste punkt på dagsordenen var en sag angående Jesper Nielsen.