Navne

Ny stadsdirektør i Aarhus

Det bliver et kendt ansigt, som bliver ny stadsdirektør i Aarhus Kommune. Martin Østergaard Christensen kommer fra stillingen som børne- og ungedirektør.

Kendt ansigt bliver stadsdirektør. Martin Østergaard Christensen er uddannet historiker og psykolog og kommer fra direktørpost i Aarhus Kommunen. Foto Aarhus Kommune

28. 04. 2022 - kl. 09:40
Tekst af Thomas Kokholm

Aarhus Byråd har på sit møde i går onsdag 27. april godkendt ansættelsen af Martin Østergaard Christensen som ny stadsdirektør i Aarhus Kommune pr. 1. juni 2022.

Den nye stadsdirektør er et kendt ansigt i kommunen. Martin Østergaard Christensen kommer fra en stilling som direktør i magistratsafdelingen for Børn og Unge. Han overtager posten som stadsdirektør efter Peter Pedersen, der har været konstitueret stadsdirektør siden Niels Højberg valgte at fratræde ved udgangen af februar i år.