Navne

Billund ansætter ny økonomichef med fortid i Fredericia

Tidligere chef i Fredericia Kommune, Tommy Abildgaard, bliver ny økonomichef i Billund.

Foto: Billund Kommune

01. 02. 2022 - kl. 10:30
Tekst af Martin Pedersen, marp@kl.dk

1. marts tiltræder Tommy Abildgaard som ny økonomichef i Billund Kommune. Det skriver kommunen i en pressemeddelelse.

– Billund Kommune er unik i det danske kommunelandskab. Et blomstrende erhvervsliv, en ambitiøs vision i Børnenes Hovedstad for børn og unge og dermed Danmarks fremtid, anlægsinvesteringer der kan måles med langt større kommuner, unikke oplevelsesmuligheder, en kernesund økonomi og en organisation med sunde værdier og fokus på borgerne. Jeg glæder mig til at være en del af den spændende udvikling, siger Tommy Abildgaard.