6 resultater

KL
Arbejdsmarked
Social

Der er stadig for mange stillinger på ældreområdet, som slås op på deltid, mener FOA. Men der er grund til at fastholde det fælles fokus og notere succeserne, siger formanden for KL’s løn- og personaleudvalg, Michael Ziegler (K).

”Alle Aalborgs rådmænd er mænd – og det er et demokratisk problem”

Lås ikon

Venstres nyvalgte ligestillingsordfører Maja Torp, der også sidder i byrådet i Aalborg, mener, at ligestillingen er gået i stå. Vi må tage et opgør med kvindernes mindset, mener hun.

TV-Ishøj forsvinder fra fjernsynet

Byråd
Kommunikation

Den udskældte kommunale tv-kanal TV-Ishøj er ikke længere at finde på fjernsynet, efter Ishøj Byråd besluttede at skære en halv million af stationens årlige budget.

Danmark er europamestre i digitalisering

Digitalisering
EU

Europakommissionen kårer Danmark til at være det mest digitaliserede land i EU. Det sker i det såkaldte Digital Economy og Society Index, hvor Danmark blandt andet scorer højt i kategorien digital offentlig service. Professor og iværksætter mener, det er helt fortjent, men også at vi er ved sætte føringen over styr.

Læsø får ny chef for teknik og havne

Navne
Teknik
Administration

Læsø Kommune har ansat Susanne Pagh som ny forvaltningschef for teknik og havne.

Tidligere S-borgmester får direktørjob

Navne
Teknik
Miljø

Tidligere socialdemokratisk folketingsmedlem og borgmester i Slagelse John Dyrby Paulsen bliver ny direktør i Dansk e-Mobilitet.