Ledelse
Økonomi

Hjørrings kommunaldirektør rykker til Aalborg

Tommy Christiansen bliver ny økonomidirektør og vicekommunaldirektør i Aalborg fra 1. april. Han kommer fra en stilling som kommunaldirektør i Hjørring.

Tommy Christiansen. Foto: Lars Horn/Aalborg Kommune

15. 02. 2022 - kl. 09:38
Tekst af Anna Törnqvist Jensen, antj@kl.dk

Tommy Christiansen har de seneste 17 år taget bilen fra bopælen i Tranum til rådhuset i Hjørring, hvor han har arbejdet først som projektleder for kommunesammenlægningen, senere som stabsdirektør og siden 2009 som kommunaldirektør. Men fra 1. april skal GPS’en indstilles til Boulevarden 13 i Aalborg. Her begynder 50-årige Tommy Christiansen, der er uddannet cand.oecon. fra Aarhus Universitet, nemlig som Aalborg Kommunes nye økonomidirektør og vicekommunaldirektør.

– Jeg er superglad for at få muligheden for at blive en del af det hold, der skal arbejde for den fortsatte udvikling af Aalborg Kommune til glæde og gavn for Aalborg Kommunes borgere og hele Nordjylland, sige Tommy Christiansen i en pressemeddelelse.