7 resultater

Liselott Blixt bliver løsgænger i Greve Byråd: Jeg ser frem til, at jeg ikke skal stå på mål for et parti

Folketinget
Navne

Sammen med tre partifæller i Folketinget forlader Liselott Blixt nu Dansk Folkeparti. Hun er dog stadig DF’er i hjertet, siger hun.

Kommune kæmper med bænktyverier

Kriminalitet
Miljø

Københavns Kommune har gentagne gange oplevet, at de klassiske københavnerbænke bliver stjålet, og det koster kommunen millioner.

"Man skal være i politik, fordi man ikke kan lade være"

Skole
Social

Diana Mose Olsen (SF) har netop taget hul på sin femte periode som medlem af byrådet i Esbjerg. Det er – som for snart 20 år siden - det sociale område, hendes hjerte banker mest for, og hun håber, dønningerne efter valgkampen snart lægger sig i det vestjyske.

Hjemmehjælper idømt fængsel for at plyndre pensionister

Jura
Ældre
Arbejdsmarked

Kvinde forklarede i retten, at hun skyldte rockere penge – og derfor havde brug for de mere end 120.000 kroner, hun franarrede pensionister.

Omdiskuteret udvalgsmøde bliver annulleret

Demokrati
Sundhed

Ældre- og sundhedsudvalgsmøde på Langeland var ikke lovligt grundet indsupplering af SF'er, og derfor er alle beslutningerne fra mødet blevet erklæret ugyldige.

Tilsyn går ikke ind i sag om borgmesters private byggeri

Jura
Administration

Der er intet grundlag for at undersøge Mogens Gades private byggesag, konkluderer tilsynet.