Navne

Slagelse vil af med kommunaldirektøren

Økonomiudvalget i Slagelse indstiller til byrådet, at kommunaldirektør Frank E. Andersen skal afskediges.

05. 01. 2022 - kl. 10:49
Tekst af Martin Pedersen, marp@kl.dk

Slagelses økonomiudvalg indstiller til byrådet at kommunaldirektør Frank E. Andersen skal afskediges. Det skriver kommunen i en pressemeddelelse.

– Vi har samlet et nyt flertal i Slagelse Byråd, og vi ser meget frem til at udvikle vores kommune, så vi kan indfri borgernes forventninger til os og den velfærd, vi leverer. For at kunne løfte den ambition har vi brug for ny ledelseskraft, og derfor indstiller økonomiudvalget nu til byrådet, at vi skal have en kommunaldirektør med en anden profil, siger borgmester Knud Vincents (V).