8 resultater

DF-politiker med dobbeltmandat foreslår ny mødeplan

Lås ikon

Kristoffer Hjort Storm (DF) er fra denne valgperiode både rådmand i Aalborg og regionsrådsmedlem. Flere møder kommer dog til at falde sammen, og derfor appellerer han til, at regionen ændrer mødeplanen.

DF-politiker med dobbeltmandat foreslår ny mødeplan

Byråd

Dele af folkegave til regentparret blev fjernet, men nu vil udvalg have dem tilbage

Lås ikon

I Fredensborg endte en belysningsplan med, at dele af en folkegave til dronningen og prins Henrik blev fjernet. Nu vil udvalget have delene tilbage.

Byråd

Åbningstider i pressede institutioner må gerne tilpasses lokalt

Lås ikon

Efter at Hillerød Kommune skrev til Folketingets epidemiudvalg og Børne- og Undervisningsministeriet om mulighed for at dimensionere åbningstiderne i daginstitutioner, anerkendes det nu, at pasningsgarantien ikke altid kan opfyldes.

Åbningstider i pressede institutioner må gerne tilpasses lokalt

Dagtilbud