Ikast-Brande samler alle udvalgsmøder på samme dag for at skabe bedre samarbejde

Politikerne i Ikast-Brande skal fremover troppe op på rådhuset færre gange. Alle udvalgsmøder samles på nemlig på de samme dage. Det skal skabe et bedre samarbejde på tværs, lyder det fra borgmesteren.

07. 01. 2022 - kl. 10:50
Tekst af Amalie Frøkjær-Rubbås

Fra denne valgperiode kan politikerne i Ikast-Brande se frem til at skulle sætte færre dage af til byrådsmøder. De har nemlig besluttet at samle alle udvalgsmøderne på de samme dage.

Ifølge borgmester Ib Lauritsen (V) skal det gøre det nemmere for byrådsmedlemmer at planlægge og gøre deres hverdag mindre hektisk.