Tidligere kommunaldirektør bliver ny bestyrelsesformand

Bo Rasmussen, der tidligere har været kommunaldirektør i Gladsaxe og Albertslund kommuner, er ny bestyrelsesformand i Novafos.

Bo Rasmussen. Foto: Gladsaxe Kommune

18. 01. 2022 - kl. 11:53
Tekst af Anna Törnqvist Jensen, antj@kl.dk

1. januar er tidligere kommunaldirektør Bo Rasmussen tiltrådt som ny bestyrelsesformand i Novafos, som er vand- og spildevandsselskabet i Allerød, Ballerup, Egedal, Frederikssund, Furesø, Gentofte, Gladsaxe, Hørsholm og Rudersdal kommuner.

Bo Rasmussen har tidligere været kommunaldirektør i Gladsaxe og Albertslund kommuner og vicedirektør i teknik- og miljøforvaltningen i Københavns Kommune. I en pressemeddelelse skriver Novafos, at Bo Rasmussen kommer med stort fokus på miljø og bæredygtighed.