Navne

Aarhus finder ny chef på universitetet

Magistraten i Aarhus godkendte mandag ansættelsen af Nikolaj Harbjerg som ny økonomi- og administrationschef i magistratsafdelingen for børn og unge.

Foto: Aarhus Kommune

26. 01. 2022 - kl. 12:01
Tekst af Mads Brandsen

Afløseren for Hardy Pedersen, der i efteråret 2021 fratrådte stillingen som økonomi- og administrationschef i magistratsafdelingen for børn og unge i Aarhus Kommune er nu fundet.

Magistraten godkendte mandag ansættelsen af Nikolaj Harbjerg i stillingen, oplyser kommunen i en pressemeddelelse. Han kommer fra en stilling som administrationschef ved det sundhedsvidenskabelige fakultet ved Aarhus Universitet og har derudover tidligere arbejdet i direktionssekretariatet i Silkeborg Kommune samt i Finansministeriets departement.