Navne

Genvalgt KKR-formand: Rekruttering af velfærdspersonale bliver hovedstadsområdets store udfordring

Albertslunds borgmester Steen Christiansen (S) fortsætter som formand for det kommunale samarbejde i KKR Hovedstaden. Ny næstformand bliver Allerøds borgmester Karsten Längerich (V).

26. 01. 2022 - kl. 12:00
Tekst af Thomas Kokholm Nielsen

De 29 kommuner i KKR Hovedstaden har afholdt konstituerende møde, og her blev der valgt formand og næstformand for KKR og udpeget politikere til en lang række regionale bestyrelser og råd på blandt andet erhvervs-, uddannelses- og sundhedsområdet.

Den ny- og genvalgte formand for KKR Hovedstaden Steen Christiansen (S), borgmester i Albertslund Kommune, peger på nogle af de områder, der kommer til at kræve tæt samarbejde.