Navne

Direktør vender tilbage til Halsnæs

Sune Impgaard Schou bliver ny direktør for by og miljø, ejendomme, kultur, arbejdsmarked, borger og erhverv i Halsnæs Kommune.

Pressefoto

31. 01. 2022 - kl. 11:46
Tekst af Martin Pedersen, marp@kl.dk

Sune Impgaard Schou skifter en stilling som by- og erhvervsdirektør i Egedal Kommune ud med en ansættelse som direktør for by og miljø, ejendomme, kultur arbejdsmarked, borger og erhverv i Halsnæs Kommune. Det skriver kommunen i en pressemeddelelse.

Sune Schou er i forvejen kendt i kommunen, hvor han fra 2016-18 arbejdede som områdechef for miljø og teknik. Før det har Sune Impgaard Schou arbejdet i blandt andet Vejdirektoratet, Region Hovedstaden, Miljøstyrelsen og Skov- og Naturstyrelsen.