Navne

Brøndby-direktør er død

Niels Møller, direktør for social- og sundhedsforvaltningen i Brøndby Kommune, er sovet ind efter længere tids sygdom.

Niels Møller, direktør i Brøndby Kommune, er død kort før, han skulle på pension. Foto: Brøndby Kommune

08. 06. 2022 - kl. 10:46
Tekst af Anna Törnqvist Jensen, antj@kl.dk

Niels Møller skulle netop til at gå på pension fra sin direktørpost i Brøndby, da han tirsdag sov stille ind efter længere tids kræftsygdom.

– Niels efterlader sig et tomrum – fagligt og personligt. Han var fantastisk afholdt, og det var umuligt ikke at holde af Niels, der med sin humor og store integritet gjorde et stort indtryk på alle, der kom i berøring med ham. Jeg har personlig nydt godt af et utrolig godt og tæt samarbejde med Niels i direktionen, hvor hans store engagement for Brøndby altid var bærende for hans begavede tilgang til opgaverne, siger kommunaldirektør Peter Kjærsgaard Pedersen i en pressemeddelelse.