Navne
Byråd

Eneste DF-byrådsmedlem i Vesthimmerland forlader partiet

Liselotte Lynge, der var det eneste byrådsmedlem for Dansk Folkeparti i Vesthimmerland, forlader partiet og bliver løsgænger. Der bliver talt for lidt politik, mener hun.

Liselotte Lynge har meldt sig ud af Dansk Folkeparti, fordi hun oplever for meget fnidder. Foto: Vesthimmerland Kommune

15. 06. 2022 - kl. 11:46
Tekst af Martin Pedersen, marp@kl.dk

Dansk Folkeparti har mistet sit eneste byrådsmedlem i Vesthimmerland, Liselotte Lynge, efter hun tirsdag har meldt sig ud af partiet.

Liselotte Lynge anerkender Morten Messerschmidts arbejde med Dansk Folkeparti, og siger til Danske Kommuner, at han ikke er årsagen til, at hun forlader partiet.