Digitalisering

It-chef i Viborg Kommune stopper efter 40 år

Erik Sørensen fratræder sin stilling som chef for it og digitalisering i Viborg Kommune 1. september i år.

Erik Sørensen fortsætter sit arbejdsliv på Viborg Rådhus i en anden funktion. Foto Viborg Kommune

20. 06. 2022 - kl. 15:04
Tekst af Thomas Kokholm

Efter 40 år i Viborg Kommune, heraf 32 år som leder af it-området, har it- og digitaliseringschef Erik Sørensen valgt at sige farvel til sin nuværende rolle fra september i år.

– Det har været mange vildt spændende og hektiske år, som jeg har nydt i fulde drag. Men efter 40 år i Viborg Kommune har jeg valgt at drosle ned på arbejdstid og ansvar, siger Erik Sørensen i en pressemeddelse.