Navne

Elsebeth Gerner Nielsen skal åbne dørene til Slotsholmen for kommunerne

Forhenværende minister og folketingsmedlem med mere, Elsebeth Gerner Nielsen, indleder et samarbejde med Komponent. Hun skal hjælpe kommunerne med relationen til Christiansborg.

Komponent får fremover glæde af Elsebeth Gerner Nielsen. Foto: Montgomery Foto for Poul Due Jensens Fond/Grundfos Fonden

21. 06. 2022 - kl. 12:19
Tekst af Thomas Kokholm Nielsen

Den tidligere folketingspolitiker, kulturminister og rektor for Designskolen Kolding skal hjælpe kommunerne til at udbygge og forbedre deres netværk på Christiansborg i varetagelsen af lokale interesser. Og så skal hun inspirere kommunale direktioner og borgmestre i det strategiske ledelsesarbejde.

Vicedirektør i Komponent Jan Henriksen glæder sig til samarbejdet og er ikke i tvivl om, at Elsebeth Gerner Nielsens viden og erfaring kan styrke kommunerne: