Sundhed

Brøndby får ny direktør for social- og sundhed

Brøndby Kommunes nye direktør for social- og sundhedsforvaltning Cecilie Engell tiltræder den 1. august.

Cecilie Engell skal være ny direktør for social- og sundhedsforvaltningen i Brøndby Kommune. Foto: Froztbyte/Wikimedia Commons

23. 06. 2022 - kl. 17:22
Tekst af Anna Törnqvist Jensen, antj@kl.dk

Cecilie Engell begynder den 1. august som direktør for social- og sundhedsforvaltningen i Brøndby. Hun kommer fra en stilling som borgercenterchef i København og med omfattende ledererfaring fra det kommunale.

– Jeg glæder mig utroligt meget til at blive en del af holdet i Brøndby, som er en kommune, jeg kender for den gode relation mellem politikere og forvaltning. Ambitionerne for kommunen, som de kommer til udtryk i 2030-strategien, glæder jeg mig til at være med til at indfri med fokus på den tværgående indsats til glæde for kommunens borgere, siger Cecilie Engell i en pressemeddelelse.