Ledelse
Navne

Hjørring har fundet sin nye kommunaldirektør

Det bliver et velkendt ansigt, som skal stå i spidsen for Hjørring Kommune. Den konstituerede kommunaldirektør Leif Johannes Jensen fortsætter nemlig i jobbet.

Leif Johannes Jensen fortsætter som kommunaldirektør i Hjørring. Foto: Hjørring Kommune

23. 06. 2022 - kl. 11:58
Tekst af Anna Törnqvist Jensen, antj@kl.dk

Et enigt ansættelsesudvalg i Hjørring har besluttet, at kommunens konstituerede kommunaldirektør Leif Johannes Jensen skal fortsætte i stillingen.

– Vi har haft en god ansættelsesproces, og vi er specielt glade for, at der var flere kvalificerede ansøgere. Det er godt for en kommune som vores, at der også blandt topledere er interesse for at være her. Det kan vi være stolte af. Så når vi i den konkurrence vælger Leif, er det fordi, han har de helt rette kompetencer kombineret med et stærkt strategisk overblik og et indgående kendskab til Hjørring Kommunes organisation. Det gør ham i stand til at varetage vores kommunale og erhvervsmæssige interesser i både national og international sammenhæng, siger borgmester Søren Smalbro (V) i en pressemeddelelse og tilføjer: