Ledelse
Navne

Konstitueret kommunaldirektør går på pension

Vini Lindhardt, der er konstitueret kommunaldirektør i Slagelse, har besluttet at gå på pension og har sidste arbejdsdag den 11. august.

Vini Lindhardt siger farvel til Slagelse Kommune til august. Foto: Slagelse Kommune

23. 06. 2022 - kl. 11:52
Tekst af Anna Törnqvist Jensen, antj@kl.dk

Slagelse må sige farvel til kommunens konstituerede kommunaldirektør. Vini Lindhardt har nemlig besluttet at gå på pension fra den 11. august.

– Jeg har haft et fantastisk arbejdsliv i Slagelse Kommune i de sidste 11 år, men jeg synes også, at man som leder skal stoppe i tide og give plads til nye kræfter. Beslutningen om at gå på pension nu er truffet for flere år siden, siger Vini Lindhart i en pressemeddelelse, hvor også borgmester Knud Vincents (V) giver Vini Lindhardt nogle ord med på vejen.