Navne
Arbejdsmarked

Mariagerfjord får ny direktør

Susanne Nielsen er blevet ansat i den nyoprettede stilling som børne-, arbejdsmarkeds- og uddannelsesdirektør i Mariagerfjord Kommune. Hu kommer fra en chefstilling i Aalborg.

Susanne Nielsen glæder sig til at tage hul på arbejdet i Mariagerfjord Kommune. Pressefoto

23. 06. 2022 - kl. 11:49
Tekst af Anna Törnqvist Jensen, antj@kl.dk

Mariagerfjord Kommune har fundet den rette til kommunens nyoprettede stilling som børne-, arbejdsmarkeds- og uddannelsesdirektør. Det bliver Susanne Nielsen, der skal være kommunens direktør. Hun kommer fra Aalborg Kommune, hvor har været chef for sammenhæng og kvalitet. Hun har desuden en bred lederkarriere bag sig fra nabokommunen Rebild.

– Vi har haft fornøjelsen af et flot ansøgerfelt, og pilen peger på Susanne, fordi hun har de helt rette erfaringer og har vist sort på hvidt, at hun både er driftssikker og udviklingsorienteret med en solid forståelse for arbejdet i en politisk styret organisation og har et godt blik for det tværgående, siger kommunaldirektør Anne Velling i en pressemeddelelse, hvor hun også kalder Susanne Nielsen for en stærk lederprofil.