Navne

Fredericia Kommune rokerer rundt i direktionen

Når Yelva Jensen forlader stillingen som direktør for beskæftigelse og velfærd, overtages stillingen af Mette Heidemann, nuværende direktør for børn, unge og kultur.

Mette Heidemann er ny direktør for beskæftigelse og velfærd i Fredericia Kommune. Foto: Fredericia Kommune

02. 05. 2022 - kl. 12:02
Tekst af Martin Pedersen, marp@kl.dk

Den 31. maj forlader Yelva Jensen stillingen som direktør for beskæftigelse og velfærd i Fredericia Kommune. En ny direktør til stillingen findes internt i form af Mette Heidemann, der er nuværende direktør for børn, unge og kultur.

– Jeg ser frem til at lære områdets medarbejdere, ledere og de mange vigtige samarbejdspartnere at kende. Vi har en fælles opgave i at skabe rammerne for de bedst mulige hverdagsliv. Jeg vil gå til opgaverne med nysgerrighed på, hvad vi gør godt, og hvor vi med fordel kan gøre endnu mere for at levere den støtte og de indsatser, der er behov for, siger Mette Heidemann i en pressemeddelelse fra kommune.