Navne

Odense-direktør har fundet nyt job

Administrerende direktør for by- og kulturforvaltningen i Odense Kommune, Morten Møller Iversen, stopper for at starte nyt job i Rambøll.

Den afgående direktør har arbejdet hos Odense Kommune i mere end 12 år. Foto: Odense Kommune

03. 05. 2022 - kl. 11:32
Tekst af Martin Pedersen, marp@kl.dk

Morten Møller Iversen stopper som administrerende direktør for by- og kulturforvaltningen i Odense Kommune ved udgangen af maj. Det gør han for at starte nyt job som markedsdirektør ved Rambøll.

Morten Møller Iversen blev ansat som administrerende direktør i november 2020, og kom med 12 års erfaring fra også fra Odense Kommune, hvor han blandt andet har været stabschef i by- og kulturforvaltningen og afdelingschef for byudvikling og økonomi.