Navne

Ny sundhedschef til Solrød

Sigrid Rahbek Thorlaksen er ny sundhedschef i Solrød Kommune. Hun er i forvejen konstitueret i stillingen.

Sigrid Rahbek Thorlaksen er konstitueret sundhedschef i Solrød Kommune, men bliver nu ansat i stillingen. Privatfoto

06. 05. 2022 - kl. 11:26
Tekst af Martin Pedersen, marp@kl.dk

Fra den 1. juni kan Sigrid Rahbek Thorlaksen kalde sig sundhedschef Solrød Kommune. Det kan hun, efter et enigt ansættelsesudvalg har peget på hende, skriver kommunen i en pressemeddelelse.

Sigrid Rahbek Thorlaksen kommer fra en stilling som leder af genoptræningen i Solrød Kommune, hvor hun har været siden 2016. Hun har været konstitueret sundhedschef siden starten af året.