Navne

Bornholm får ny beredskabschef

Louise Lyng Bojesen, der er centerchef for natur, miljø og fritid i Bornholms Regionskommune, bliver ny beredskabschef.

Klaus Rønne Jensen bliver viceberedskabschef, Louise Lyng Bojesen bliver beredskabschef og Palle Kreutzberg Tourell stopper på posten. Foto: Bornholms Regionskommune

30. 05. 2022 - kl. 12:09
Tekst af Martin Pedersen, marp@kl.dk

Centerchef for natur, miljø og fritid, Louise Lyng Bojesen, overtager opgaven som ny beredskabschef i Bornholms Regionskommune. Det oplyser Bornholms Regionskommune.

Det bornholmske beredskab indgår fremover i afdelingen beredskab, idræt og folkeoplysning i Bornholms Regionskommune. Afdelingen ledes af Klaus Rønne Jensen, der bliver daglig leder som viceberedskabschef.