Arbejdsmarked
Navne

Direktør skifter Københavns Kommune ud med Frederiksberg

Jeppe Bøgh Andersen er ny direktør for social-, sundheds- og arbejdsmarkedsområdet i Frederiksberg Kommune.

Foto: Københavns Kommune

01. 03. 2022 - kl. 12:20
Tekst af Anna Törnqvist Jensen, antj@kl.dk

Kommunalbestyrelsen på Frederiksberg har besluttet at ansætte Jeppe Bøgh Andersen som ny direktør for social-, sundheds- og arbejdsmarkedsområdet.

– Vi skal kende vores samfund på den indsats, vi yder over for de svage og udsatte, og derfor er social, sundheds, ældre- og arbejdsmarkedspolitikken helt enorm vigtig. Jeg glæder mig over, at Jeppe Bøgh Andersen kommer med ombord, og jeg glæder mig til at udvikle vores indsats på området sammen, siger borgmester Michael Vindfeldt (S), som glæder sig til samarbejdet.