Byråd
KL
Navne

Her er KL's nye bestyrelse

Martin Damm (V) er ny formand for KL, mens Jacob Bundsgaard (S) bliver næstformand. Også de øvrige navne i KL's nye bestyrelse er på plads, og der er både gengangere og nye navne blandt de 17 bestyrelsesmedlemmer.

Foto: Lars Horn/Baghuset

17. 03. 2022 - kl. 18:23
Tekst af Mads Brandsen og Anna Törnqvist Jensen

Makkerparret Bundsgaard og Damm fortsætter i den kommende KL-valgperiode. Rollerne bliver dog byttet rundt, så Martin Damm (V), borgmester i Kalundborg, bliver ny formand, mens den hidtidige formand Jacob Bundsgaard (S), bliver næstformand.

Det står klart, efter KL’s bestyrelse sent torsdag eftermiddag har konstitueret sig på det kommunalpolitiske topmøde i Aalborg.