Navne
Dagtilbud
Sundhed

Ny centerchef for børn og læring på Stevns

Stevns Kommune får ny centerchef for Børn & Læring. Christian Sørensen rykker fra København til Stevns til maj og glæder sig til at arbejde med kommunens visioner på børneområdet.

18. 03. 2022 - kl. 10:27
Tekst af Thomas Kokholm Nielsen

Christian Sørensen har mere end 10 års ledelseserfaring – senest som områdechef for socialforvaltningen, børn og unge på Nørrebro-Bispebjerg med omkring 250 medarbejdere.

– Jeg glæder mig utrolig meget til samarbejdet med Christian. Vi får en erfaren leder, som har stor indsigt i området, og som ikke mindst brænder for at gøre en forskel for børn og unge og alle de dygtige medarbejdere, der er ansat i Børn & Læring, siger Ralf Klitgaard Jensen, direktør i Stevns Kommune.