Ledelse
Navne

Nyborg finder direktør i Næstved

Torben Kelm Danielsen bliver ny direktør for teknik og miljø samt klima og natur i Nyborg Kommune.

Foto: Nyborg Kommune

28. 03. 2022 - kl. 16:34
Tekst af Martin Pedersen, marp@kl.dk

Fra den 1. maj er Torben Kelm Danielsen ny direktør for teknik og miljø og klima og natur i Nyborg Kommune. Han kommer fra en stilling som chef for center for trafik og ejendomme i Næstved Kommune.

– Jeg ser frem til jobbet som ny direktør i Nyborg Kommune. Nyborg har altid ligget centralt i Danmark og gør det i allerhøjeste grad endnu. Dette bliver ikke mindst understreget af afslutningen på en etape i Tour de France, som jeg ser rigtigt meget frem til. Men Nyborg er også central i forhold til vejnettet, jernbanenettet og havet og bl.a. derfor er det med stor spænding, at jeg kan starte som direktør i Nyborg Kommune, siger den kommende direktør i en pressemeddelelse.